RSS

ÇİZGİ FİLM İZLE

Facebook Videolari


Sosyal paylaşım sitelerinin tavan yaptığı şu günlerde hiçbir zaman bitmiceğini düşündüğümüz tek şeyin video izleme olduğunu düşünüyoruz. Bu sosyal paylaşım sitelerininde en büyük mecra olan bu video sektörenüde kendi sitelerinde yer vermeleride sanırım bunun yüzde yüz kanıtı olarak geçiyor. Bizde şöyle bir proje yapmayı düşündük facebook videoları diye bir platform hazırladık ve bu platform üzerinden facebokta daha doğrusu dünyada yayınlanan bütün videoları izleme şansına sahipsiniz. Sizlere şimdiden iyi seyirler dileriz.

Sinema Filmi izle

İnternet siteleri arasında güzel başarılara imza atan bir sitemizin ardından yeni bir siteyi daha internet kullanıcıların hizmetine sunduk. Güzel yorumları okuduk okuduk ve dedikki neden daha fazla kişi bu güzel hizmetlerimizden farklı bir siteden daha faydalanmasın dedik ve hemen çalışmalarımıza başladık. İnternette ufak bir araştırma yaptık ve karşımıza sinema filmi izle kullanıcılarının bu yönde bir isteğiyle buluştuk. Hemen uyguladık ve artık hizmetinizdeyiz.

Bütün Oyun Dünyası Bu Siteyi Konuşuyor

Bugün günlerden pazartesi yani yeni bir haftaya giriş yapmış bulunmaktayız. Bundan nasıl faydalanabiliriz derken saçma bişeyler söylemek istemiyorum. Çünkü haftabaşı genelde hiç iyi bişey değildir. Konuyu çok uzatıyoruz hemen sadete geliyorum. İnternette ki herşeyden sıkıldım biliyoruz ve seni hemen şimdi oyun dünyası davet ediyoruz.
Umarım bu tavsiyemize uyar ve eğlenceli saatler geçirirsin.

Komik Videolar izle

Bir baktım hayata geçiyor zaman durdurabilen varsa banada bir yöntem göstersin. Son zamanlarda havalarda bile çok enteresanlıklar var zaten kimse akıl sır erdiremiyor. Hayattan zevk almak için komik videolar izle geriye kalan zamanındada ne yaparsınız onuda bize sormayın lütfen, bizden şimdilik bu kadar diyorum.

Komik Videolar - Film izle - Video izle

Dünyada neler oluyor neler bitiyor. İnsanlar bibirleri ile mücadeleyi hiç bitirmiyor. Kimisi sadece eğleniyor, kimi ise sıkıntı içinde boğuşuyor.
Akşam işten yorgun argın geliyor biri ve açıyor bilgisayarını evet biliyoruz. Çünkü artık televizyon izlemek insanlara zevk vermiyor. İnternet kullanmak insalara çok daha zevk veriyor. Mesela bi çocuk açıyor bilgisayarı komik videolar izliyor. Bu videolar ile hem eğleniyor hem mutlu oluyor.
Büyük yaşlarda biri oluyor mesela o ne yapıyor açıyor bir film sitesi başlıyor film izlemeye bu şekilde zamanını geçiriyor.
Eğer bunlardan hiçbirini istemiyorum ben sadece video izlemek istiyorum diyorsanızda gönlünüzden ne geçiyorsa onu yapın hadi iy eğlenceler...

Online Film izleme Sitesi

Bugün günlerden ne bunun hiçbir önemi yok zaten asıl mevzumuz nedir internet, zaman geçirmek için yada eğlenmek için kullanılan bir araç için kimilerine göre... Ama zamanla türkiyede bu sektörün ekmeğini yemeğe başlıcak umarım. Türküz sömürmesini seviyoruz örneğin her yıl sonu açılanan google da en çok arananlar arasında film izle oluyor neden acaba diye düşünmeye bile gerek yok herşey ortadadır.
Şahanın bir tiplemesi vardı gün geçmiyorki bir enteresanlık yaşanmasın online film izle diye birşey çıkmış hiç duydunuzmu bilmiyorum ama herneyse saçmalıyorum farkındayım çünkü google sevsin beni diye uğraşıyorum. Bu arada bunu yazan ben değilim.... bi arkadaşıma yazdırıyorum bu yazıyı işte o da aklına gelen ilk şeyleri buraya döktürüyor. Sinemalar son günlerde tıklım tıklım oluyor. Niye çünkü türk sinema sektörü feci hareketlendi, yakında futbolcular bile sinema izle gibi aramalar sonucunda film çekicek. Saatlerimiz geç oldu ve maçta son dakikalar oyanıyor ve maç bitti herkese iyi geceler. Sizleri çok seviyorum. Şehitler ölmez, bu vatanı kimse bölemez yazan bir türk askeridir.

Ben 10 Şarkisi Dinle

Ben10 Şarkı Sözleri
Her Şey Başladığında o uzay gemisi
Şimdi onun bileğinde bir sürü güç gizli
Artık o süper güçlü ve sıradan biri değil

O Ben10.Ben Ten

Artık Onu gördüğünüzde süpriz bekleyin.
Birden Bire uzaylıya dönecek o bilin.
Zayıf-Tuhaf-Hızlı Ve Güçlü
Her Kalba Girer…

O Ben10.Ben Ten
Bütün Gücüyle Savaşa bildiğinde
Kötülüğün Düşmanı Evrende

Hiç Durmaz Hesaplar Kesinlenince.
Bütün Bunları Yapabilir Kim Sizce…

O Ben10.Ben Ten


 
I video izle I sinema izle I komik videolar I komik videolar izle I facebook videoları I sinema filmi izle I oyun dünyası I